ESSENS
 

oficiální zahájení – 4.října 2011

sídlo v Brně, ul. Drobného (hned vedle Boby Centra)

v současné době působí v ČR i SR, následujícím roce budou otevřeny další zahraniční pobočky – např. Maďarsko, Polsko, Rakousko, Německo …

 

 

 PRODUKTY:

- v současnosti: 30 vůní 

- nabídka bude rozšířena o dalších 30 vůní (2012)

- celkem jich tedy bude 60

- parfémy mají luxusnější flakonky (dámské, pánské)

- objemy parfému 50ml za doporučenou prodejní cenu 395,- Kč

- tester/vzorkovník: 575,- Kč s obsahem 30 vůní, v lednu bude zdarma (jinak v hodnotě 300Kč) zasláno dalších 30 vůní

sprchové gely 200 ml, doporučená prodejní cena 100,- Kč

- tělové balzámy 200 ml, doporučená prodejní cena 150,- Kč

 

REGISTRACE:

- zdarma

- registrovat je možné jak na tištěné smlouvy (možno objednat na firmě) tak online na webových stránkách

- možnost registrovat od 16-ti let při podpisu zákonného zástupce na smlouvě

- tester člověk mít nemusí, jestliže vůně zná a nemá potřebu si je ovonět

- lidé, kteří vůní neznají nebo tento obchod chtějí pojmout aktivně, by tester mít měli ...

 

BODOVANÉ PRODUKTY:

- všechny produkty jsou bodované a za získané dané množství bodů jsou vypláceny osobní odměny, bližší info jen pro registrované členy klubu

 

DOBÍRKA/POŠTOVNÉ:

- při obj. 7 parfémů – ZDARMA

- při obj. 4 parfémy – 50Kč

- při obj. 3 pafrémů a méně – 100Kč

 

- balíček je většinou doručen následující pracovní den (jestliže je obj. uskutečněná do 14hod)

- platba balíčku: na místě řidiči

- logistické společnosti: GLS nebo GP

 

MARKETING FIRMY:

 

1. část marketingu:

- provize 3%-28% z tvorby vlastní sítě

- vypláceny měsíčně

 

2. část marketingu:

- navíc % provize z měsíčního mezinárodního obratu firmy

- vypláceny měsíčně

 

3. část marketingu:

- % provize z ročního mezinárodního obratu firmy

- vypláceny ročně - vždy k 15.lednu následujícího roku

 

 

MOŽNOSTI SPOLUPRÁCE S FIRMOU ESSENS:

 

1. být spotřebitel - pro sebe a svojí rodinu si nakupovat za členské ceny

2. "prodej" parfémů - mít tester a nabízet parfémy ve svém okolí

3. tvorba spotřebitelské sítě - nabízet dalším lidem možnosti šetření i výdělku peněz